Re: Zasilacz Chieftec - pytanie...

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 16:39:09 MET DST

Użytkownik "Daniel Rogas Roginski" <roginski_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> Osobiscie swojego prawie nie slysze ... wiec zgodze sie z Shamanem

A ja się zgodzę z Larusem bo jak pisał Shaman
////
4. nie sądzę aby ten z 2 wiatrakami grzał sie bardziej - to by było
nielogiczne
5. nie sądzę tez aby bardziej hałasował
A od "nie sądze" do "wiem że " jest trochę daleko i też mnie denerwują rady
kogoś kto nie sugeruje a radzi , nic nie wiedząc .
A to że są dwa to może nie być zaletą (pomijając hałas) bo jeśli jest w nim
choćby jedna część która nadmiernie się przegrzewa no to kto wie czy to jest
lepsze. Dlatego pytam jak pisałem wyżej czy to atywne pfc zrobiło tyle
ciepła że potrzebny jest dodatkowy wentyl ?
Ktoś to wie ? czy będzie sądził ;-)
pozdr
tomekn