Re: Zasilacz Chieftec - pytanie...

Autor: Wojtek (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 16:27:23 MET DST

Użytkownik "Larus" <larus_at_silesianet.pl> napisał w wiadomości

> Na przyszłość pisz, że to dla ciebie jest bezgłośny, bo wprowadzasz ludzi
> w błąd. Punkt 2. wyklucza 3. I zapewniam cię, że do bezgłośności to mu
> brakuje, że hej.

Dokladnie. Mnie tez troche denerwuje ze ludzie mowia o bezglosnych
wiatrakach.
Moze jak im wyja inne wiatraki to zasilacza nie slysza ...

Mam wlasnie Chiefteca 360W z jednym wiatrakiem, z dwoma jest glosniejszy to
oczywiste chyba.
U mnie wiatrak zasilacza ma okolo 1450 obrotow na mintue.
Z bliska slysze jak sie kreci, moze wymienic wentylator na cichszy? Te
lozyska chyba slychac.
Jakies propozycje?

Wojtek