Re: zegar-dziwne zjawisko

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 16:06:00 MET DST

On Fri, 23 May 2003 00:04:55 +0200, Paweł wrote:

> Dzięki za sugestie. Co do uwag:
> 1.Tak, bios się zeruje.

Bateria

> 2.Tez podejrzewam baterię, ale czy wtedy zegar nie opóźniałby się
> konsekwentnie niezależnie od tego, czy kompóter włączony, czy nie. A tu
> zegar chodzi prawidłowo wtedy, gdy komp pracuje, gdy komp wyłączony zegar
> zatrzymuje się i kontynuuje z tego samego punktu swój chod przu następnym
> włączeniu,

W czasie pracy RTC zasilany jest (poza nielicznymi przypadkami) z
zasilacza, a nie z bateryjki. Kolejne wskazanie na baterię...

> 3.Zerowanie CMOS- ale ja nie wyłączam wtyczką kompa z sieci, a więc bateria
> jest cały czas podtrzymywana

Co ?????

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!