Re: Internet w gniazdku - kiedy ?

Autor: RT (rtyszek_at_komandor.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 15:36:17 MET DST

Użytkownik "karlos" <karloss_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> a to juz skur...... w bialy dzien, myslalem ze cos z tego wyjdzie

Ja tez... Najdziwniejsze, ze nawet pod numerem informacyjnym STOENU i na
stronach internetowych nic sie nie mozna dowiedziec. Dlaczego? Czy bedzie
wznowiona? Nic. Kto i dlaczego nie chce na tym zarobic? Komu ta oferta
przeszkadzala? Bardzo jestem ciekaw! A Kwachu z Millerkiem tak zakrzykiwali
o postępie technologicznym, o dostepie do internetu... :-(
Teoria chyba jest jedna: jak nie wiadomo, o co chodzi - to chodzi o
pieniadze... Cos sie za bardzo ta teoria sprawdza ostatnio.

> a tak na marginesie moze pamietasz jakie predkosci oferowali i ceny tak pi
> *dzwi :-)

Cenowo stalo to na polce obok polaczenia via kablowka, cos kolo 500 stow za
podlaczenie (1000, jesli mialo byc okablowanie w mieszkaniu modernizowane) i
chyba kolo 100 miesiecznie za uzywanie. Przy sporo lepszym transferze
(wedlug tabel porownawczych), ale dokladniejszych parametrow to nijak juz
nie wspomne.

Pozdr
Robert (poki co w czulych szponach TEPSy)