Re: Zasilacz Chieftec - pytanie...

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 23 May 2003 - 14:17:36 MET DST

> Wiem ze ostatnio postow na temat tego zasilacza bylo duzo ale nie zabijcie
> mnie za kolejny ;-)
> Chce kupic sobie ten zasilacz 360W z 1fan. Zastanawiam sie jednak czy
warto
> doplacac te 50zl i kupic wersje z 2fan i ActivePFC. Slyszalem tez ze
wersja
> 2fan troche bardziej sie grzeje. Ma tez ustawiana predkosc wiatrakow w
> zaleznosci od temp. Jezeli sie mocniej grzeje to czy te wiatraki nie robia
> za duzo halasu. Czy to grzanie wplywa jakos niekorzystnie na caly
> zasialacz....?

1. chieftec z 1 wiatrakiem też się grzeje
2. chieftec z 1 wiatrakiem też sobie reguluje prędkośc obrotów (w każdym
razie oscylują mi w granicach 1650-1850)
3. chieftec z 1 wiatrakiem pozostaje bezgłosny
4. nie sądzę aby ten z 2 wiatrakami grzał sie bardziej - to by było
nielogiczne
5. nie sądzę tez aby bardziej hałasował

PZDR
Shaman