Re: czy to będzie działać?

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 13:47:26 MET DST

> No właśnie jeden z nich ma właśnie płyta, którą wybrałem, zresztą polecana
> przez innych na tej grupie...
> Nie kumam - na czym będą polegały te kłopoty? Będę Ci bardzo wdzieczny za
> rozwinięcie tematu...

zadzwoń do kilku sklepów i dowiedz się czy testowali ją na tym procesorze
lub na innym z FSB 800MHZ.. z moich doświadczeń wiem że płyty z inym niz
podałem chipem nie są za dobre do FSB 800MHz ... nie podałem jeszcze jednej
opartej na chipsecie E7205 - totalnym niewypałem intela i te na SIS 658 i
SIS 659 - ale one jeszcze nie weszły na rynek.
A szkoda bo powalaja mozliwościami na kolana :)

pozdrawiam - bk