Re: zniknęła mi nagrywarka z systemu ...

Autor: Maciek (mwg_at_wp.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 13:19:44 MET DST

jesli jednak z zasilaniem jest wszystko OK, spawarka pod innymi os-ami jest
wykrywana, to sprobuj po prostu przeinicjowac ja w liscie urzadzen
(odlaczyc, odpalic system, zamknac, podlaczyc i odpalic system jeszcze raz
.... jesli to nic nie pomoglo, mozna sprobowac jeszcze wywolac opcje "dodaj
sprzet" w panelu sterowania i wybrac odpowiednie urzadzenie lub pozwolic mu
przeskanowac). Mialem podobne problemy raz z dyskiem twardym i z nagrywarka
teac-a (plytka MSI dual PIII, niestety nie pamietam modelu chipsetu) po
prostu cos jeszcze w sterach i samym systemie jest niedopracowane....

Pozdrawiam