Re: ecs k7s5a bios i nie pomaga

Autor: BartekK (sibi_at_terror.org.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 12:33:14 MET DST

> Czyałem ze wymiana biosa na najnowszy pomoże w tym aby sie on nie
> resetował sam,
> Jest na to rada? MOze innego jeszcze spóbować?

Pierdoly pisza, ECS w tej plycie w czesci egzemplazy tak ma
wyjscie : reklamuj plyte, lub znajdz modyfikacje zmieniajaca zasilanie
czipsetu
(hint; http://www.ocworkbench.com/2002/ecs/k7s5aguide/ www.google.pl )
(lutuje sie rezystor, zmienia to napiecie na czipset i cos jeszcze, dzieki
czemu poprawia sie sytuacja, ale czy to ma sens? wedlug mnie lepiej zmienic
ta plyte)

--
Bartlomiej Kuzniewski tel0-604.246371
sibi_at_terror.org.pl gg# 23319