Re: Internet w gniazdku - kiedy ?

Autor: RT (rtyszek_at_komandor.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 11:51:44 MET DST

Użytkownik <janu_sz_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Zrobil sie "szum" wokol internetu w gniazdku elektrycznym, gdzie mozna sie
cos
> dowiedziec na ten temat? Chodzi mi o to kiedy mozna sie spodziewac takiego
> rozwoju, (...)

Mam nadzieje, ze w Krakowie pojdzie to lepiej niz w Warszawie. STOEN po
pomyslnych testach udostepnil ta usluge do sprzedazy, zaczal zbierac
zamowienia, formularze mozna bylo pobrac z netu, ceny i planowane
przepustowosci byly bardzo atrakcyjne, wiec i zainteresowanie bylo bardzo
duze, ale...
:-/
...STOEN kupila niejaka firma WRE. I usluge szerokopasmowego, taniego
internetu z gniazdka po cichutku ZLIKWIDOWALA. I nikt nie wie, dlaczego...

Pozdr
Robert