radeon 7000 tv-out a TV

Autor: Adi Cherryson (grzesj25_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 11:26:48 MET DST

Witajcie

Mam straszny problem ....

Otoz kupilem sobie karte radeon 7000 oryginalny i podlaczylem do TV
Panasonic seria Tau 29', sterowniki catalyst
i jest tam wejscie na s-v i wszystko pieknie tylko nie bylo kolorow
wiec postanowilem sie pomeczyc na nastepny dzien

na nastepny dzien cos mieszalem w telewizorze w opcjach !!!
i nie wiem co narobilem bo :
1. nie ma sygnalu z tv-out , nie ma obrazu z kompa na tv
2. wzialem kamere sony i podlaczylem i tez nie ma sygnalu , jest tylko
dzwiek .... a nie ma obrazu !!
3. kamere podlaczylem do innego telewizora i tam jest wszystko ok z kamera i
kablami !!

Poza tym telewizor jest ok , kanaly sobie ogladam , tylko nieszczesne kamera
i karta radeon nie ma obrazu ....
czyzby bylo mozliwe spartolenie czegos w tv
Niech ktos sie podzieli swoimi uwagami , juz nie mam sily bawie sie z
tydzien czasu i nic nie moge wskorac ....
Co mam robic aby byl w ogole obraz z kamery no i z karty radeon aby sobie
obejrzec filmy divix ...

za wszelkie uwagi z gory dziekuje
Grzes