zniknęła mi nagrywarka z systemu ...

Autor: g a v r o n (itworx_at_HATESPAM.data.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 09:38:45 MET DST

Hej.

Jest sobie XP Home Edition. Przez parę miesięcy działa tam stara nawrywarka
x2 firmy Yamaha na SCSI. I byłoby ok. gdyby nagle nagrywarka nie znikła z
systemu (Windows jej nie widzi). W urządzeniach jest tylko kontroler SCSI
(nie ma konfliktów i wygląda na to że działa). Ale nagrywarki nie ma. Jedyna
zmiana jaka zaszła w systemie to zmiana obudowy na większą. Już zgłupiałem
kompletnie. Upgreadnąłem bios do najnowszego, sprawdziłem ustawienia, nic
nie pomaga.. Młyta to MSI KT333-2C.

Jakieś sugestie?

Pozdrawiam

Tomek