Re: plyty gl. na chipie 865PE i 875P

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 08:49:10 MET DST

> No to zdecydowanie i865PE
> No to intel odpada :)
> Skoro chcesz podkrecac to przemys Gigabyte na i865PE. Jego plyty na
> i845 byly jedne z najlepszych pod P4.
no właśnie na stronach gigabyte znalazłem interesującą mnie płyty :
GA-8IPE1000MT
GA-8IPE1000MK
i ostatecznie GA-8PENXP - ale cenę tej ostatniej pewnie przekroczy moje
możliwości
tylko jest jedno ale - nie ma tych płyt dostępnych w Poznaniu :(
a szkoda ... jednak jeszcze trochę mogę na nie poczekać :)

pozdrawiam i dziękuje - bk