Re: Czy sprzet bedzie ok?

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 08:29:26 MET DST

> Procesor: AMD Athlon XP 2000+ (305 zl)
> Plyta: Abit NF7 NForce2 (470)
> RAM: DDR 512 PC2700 (205)

Moja osobista rada: dołóż parę złotych i kup coś markowego (np. Kingston)

> HDD: Seagate Barracuda 7200 80GB (385)
> Grafika: Radeon 9000 64MB TVout (299)

Pomyśl nad R9100 - do grania będzie lepszy.

> jest, ale nie o to chodzi. Aha, jeszcze jaka obudowa?? wlasciwie to
> jaki zasilacz wybrac. Czy kupowac obudowe z zasilaczem 300, 350 czy
> 400W ? Jak sie odbije kupno zasilacza 350W przy rozbudowaniu komputera
> o DVD, CD, drugi dysk, a pozniej nagrywarke DVD?

Jeżeli kupisz badziewną obudowę, z równie bardziewnym zasilaczem, to nawet
360W może nie pomóc. Najlepiej oczywiście coś markowego - polecam Enlight
lub Chieftec i nawet 300W spokojnie sobie poradzi.

> No i moze jeszcze takie pytanko czy warto kupowac plyte na NForce?

Może lekko odbiegnę od pytania, ale jeżeli juz planujesz tego Abita na
nForce2, to weź dwa moduly pamięci (2*256) - inaczej nie będziesz mógł
skorzystać z DualChannel (przyrost wydajności nie powali na kolana, ale
zawsze...) I uprzedzając przyszłe pytanie: jeden moduł wkładasz w gniazdo
odsunięte od dwóch pozostałych, a drugi modł? w którekolwiek z tamtych dwóch
:)

> A moze lepiej kupic plyte z bajerami na KT400 takimi jak RAID?

KT400 to na pewno taniej. A co do bajerów, to MOJE zdanie jest takie, że nie
warto płacić za coś, co tylko jest. Chyba że ktoś ma manię posiadania, albo
chce poszpanować 'wypasionym' komputerem.

--
pozdrawiam,
Andrzej