Uzycie CPU - Athlon i W98se

Autor: YODAcki (yodacki_at_tlen.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 08:03:59 MET DST

Hi !

Mam problem z kompem mojego ojca - jakis czas temu zafundowal sobie Athlona
1800+, Radeon 9000, 256 RAM DDR.
Dziala na W98SE PL - XP na razie jest niemozliwy do zainstalowania z powodu
bardzo malego dysku.

I jest dziwna sprawa. Otoz miernik zasobow pokazuje na "luzie" ze zuzycie
procesora jest w granicach 60%, ale w momencie gdy ruszy sie mysza to
zuzycia spada do 2-3%.

Czy moze mi ktos z Was wyjasnic dlaczego w czasie nieuzywania kompa jest tak
duze zuzycie procesora ?? Czy moze to byc wina w98se, ktory moze falszuje
wskazania ??

Z gory thnx
YODAcki