Re: AthlonXP 2000+ model 8

Autor: xaliemorph (gordonfreeman_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 20:30:18 MET DST

W poście news:baj6o6.2f4.1_at_p.i.k.i, Andrzej <nie_podaje_at_no.spam.pl>
wystukał(a):
> Hehehe, co "wygląda dobrze"?, przecież w tamtym poscie
> nic oprócz "[...]" nie było.

Nie wiem o co Tobie chodzi ale u mnie wszystko wygląda normalnie, jest mój i
cytowanego tekst, a zresztą:
http://groups.google.pl/groups?dq=&hl=pl&lr=lang_pl&ie=UTF-8&selm=bagnn4%241ns%241%40topaz.icpnet.pl
ładnie wygląda? Więc nie wiem bo google ma normalnie. A dwa to może są jacyś
specjaliści od skracania linków googla? :D

--
W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku
eXperimental Artificial Lifeform Intended for Exploration/Machine