Re: jak wyciszyć buczący wentylator

Autor: xaliemorph (gordonfreeman_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 20:40:50 MET DST

W poście bait84$k5s$2_at_news.onet.pl,
 p_w <pw4_at_zmien.cztery.na.dwa.poczta.onet.pl> wystukał(a):
> Co zrobić żeby pozbyć się tego
> głośnego buczenia na początku

IMVHO po porostu przeczyść go. Masz za dużo kurzu w kompie i stąd to
buczenie. Tak ma każdy wiatrak po roku siedzenia w kompie, jako że zbiera
kurz na siebie. Wystarczy rozkręcić kompa, ściągnąć wentyaltor, odkręcić go
od radiatora i porządnie przeczyścić. Ja tak niedawno zrobiłem wraz z
rozkręceniem całego kompa i odkurzeniem (a masa tego kurzu tam była :) ) go
wraz z zasilaczem od środka i teraz żaden wiatraczek nie buczy mi już przy
starcie, a tak było przedtem. Lecz niestety to tylko i wyłącznie wyeliminuje
początkowe buczenie, lecz średni hałas pozostanie dokładnie taki sam. Sam
mam jakiegoś Tytana, może nawet tego samego, na AMD TB1.4GHz i już mnie
powoli denerwuje ten hałas wydobywający się z kompa, choć ten kurdupel
wiatraczek na GF3 hałasuje prawie tak samo głośno. A kurna na chłodznie
wodne jeszcze mnie nie stać :(

--
W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku
eXperimental Artificial Lifeform Intended for Exploration/Machine