Re: Mercury czy ASRock?

Autor: Piotr J. Podsiadly (ppodsia_at_o2.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 20:26:02 MET DST

Marcin wrote:

> szkoda że nie jest tak u mnie i muszę przepłacić
jakbys mial specjalnie przyjechac po plyte to dopiero bys przeplacil ;)
chyba ze mieszkasz blisko...
> a dlaczego nie przechodzisz na ddr??
> 128mb to tylko 60pln
> sprzedaj korzystnie sdramy i kup nowe ddr
to w drugim podejsciu w tej chwili ma 384 MB i jesli bede zmienial to
raczej na 512 niz 256, a to juz troszke kosztuje...
sdramow nie sprzedam bo mam jeszcze jednego kompa i przeloze pamieci
tam, w resultacie zostania mi jakies resztki po 64 MB i chyba 1x 32 MB

> co do LAN to są dwie wersja ta tańsza nie ma (chyba akurat ta o której
> mówimy)
> www.kobian.com

na ten link trafilem, ale nie moglem sie polaczyc z serwerm...
Pozdrawiam
PJP