Re: Ludzie, co WY oszaleliście ? !!!

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 19:31:00 MET DST

Użytkownik "Marsjanin" napisał:

> Możesz rozwinąć temat? Bo mam co najmniej
> dwa rozwiązania... ;-)

Sorki, że dopiero teraz odpowiadam - gdzieś mi umknął wątek.
Chciałeś, żebym rozwinął temat? Ale w jakim kontekście? Liczyłeś na to, że
się gratisowym browarem podzielę? No co ty. Może gdyby chłopaki więcej tych
beczek pchnęli, to starczyłoby dla nas dwóch. Tylko pytanie: czy Krzysiek i
Sprocket długo będą częstowali takimi smakołykami? W końcu im też się coś
należy od życia.

Pozdrawiam,
Sniper