Re: Serwer FTP

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 19:21:26 MET DST

"Tomek" <nie_podam_at_nie.pl> wystukał
(news:baiv8r$hg6$1_at_absinth.dialog.net.pl):

> Dochodzimy do dyskusji na temat merytorycznego znaczenia slowa
> "pecet" vel "Personal Computer". Ciekawe na ile "Personal" jest

Niezupelnie - po to sa opisy grup, aby rozwinac nazwe, ktora z racji
ograniczonego miejsca jest zwykle symboliczna. Malo tego, zwkle prosty
opis tez nie wystarcza i dlatego napisano FAQ, ktore mam nadzieje
przestudiowales. Gdyby nie opis skad wiedzialbys jaka jest tematyka np.
alt.b.bu.b?

> sam hardware. Mozemy sie nad tym rozwodzic, ale to mija sie z
> celem. Ciekawy ten regulamin, tylko ze nie widzialem go kiedy
> wchodzilem tu pierwszy raz i nikt inny pewnie tez nie widzial.

Wszyscy, ktorzy nie podaja fikcyjnego adresu (jak Ty) dostaja FAQ po
swoim pierwszym poscie.

> Poza tym jakby nie byl on napisany - chamstwa nie tlumaczy w zaden

Oczywiscie, ale gdzie tu bylo chamstwo? Widze jedynie sympatyczne
zwrocenie uwagi.
Pozdrawiam
Egghead