Re: problem z hp 694c

Autor: robeks1_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 22 May 2003 - 18:38:14 MET DST

> temacie
>
> 1. Sprawdz, czy w glowicy jest jeszcze atrament - jesli nie wytworzyles
> podcisnienia, wszystko ci sie wylalo do "srodka wnetrza" drukary.
> 2. Ile czasu nie uzywales glowicy - moze jest zaschnieta?
> 3. Kiepskiej jakosci atrament - zasechl po napelnieniu.
>
> Pozdrawiam, Janko

witam, mam podobny problem ale z kolorem - sądze że to jest wyschniety tusz i
nie wiem również co z nim zrobić.
Mam jeszcze jeden problem - drukarka 690C strzela mi tzn jakby przeskakiwała na
pasku prowadzącym kardridze - taki przeskok paska - nie wiem jak to opisac, ale
drukuje normalnie - z tym że głośno. Pozdrowienia Robert