Re: Pytanie o dysk?

Autor: Bogdan C. (sp8alc_at_wp.pl)
Data: Fri 23 May 2003 - 15:53:39 MET DST

On Thu, 22 May 2003 12:55:47 +0200, TOMq_ <TOMq__at_no.spam.poczta.onet.pl>
wrote:

>Witam,
>zwracam sie do Was z pytaniem: podczas zamykania systemu win98 widac
>ekran "teraz mozna ..." i w moim przypadku ze wzgledu na dosc wiekowy
>sprzet slychac bylo jak glowica dysku "parkuje". Ale jest to w przypadku
>kiedy sa standardowe sterowniki do kontrolerow HDD. Wystepuje wtedy
>problem gdyz nie moge ustawic DMA, a podczas wykonywania kilku operacji
>kopiowani/przenoszenia/ plikow np w LAN'ie komputer sie wiesza.
>Zainstalowalem sobie sterowniki bedace na CD dolaonej do plyty glownej.
> [...]

No to wiecej nie sciagaj a na uspokojenie szczel pare piw.
Mam swoje lata i pamietam dyski ktore sie parkowalo.
Ale od lat takich nie ma - same sie parkuja z efektem jak wyzej.
Pomysl jak to wyciszyc - zobacz jak to sie robi w szufladach.