Re: Przeróbka AT na ATX.

Autor: Patryk Antczak (patcom_at_eranet.pl.usunspam)
Data: Thu 22 May 2003 - 17:23:12 MET DST

Użytkownik "zero_jeden" <zero_jeden_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Poszperałem troche w archiwum, jednak dobrych, praktycznych rad niewiele
tam
> znalazłem.
>
> Sprawa wygląda nastepująco - chcę kupić "dobrą" obudowę Big Towr AT i
> przerobić ja na ATX.
> Zasilacz, przycicki, itp - o tym wiem i to nie jest problem.
> Problemem jest natomiast tylna ścianka, a właściwie płytka - wiadomo -
inne
> rozmieszczenie otworów.
> Czy ktoś przerabiał juz AT na ATX ? Jak to najlepiej zrobić ?

> [...]
Witam

W zwiazku z tym ze 2 osoby sie zapytały o mozliwość kupienia taniej obudowy
BIG Tower ATX oświadczam, ze mam taką do sprzedania (chieftec z zasilaczem
300w codegen) + 2 kieszenie na hdd z wiatraczkiem, (w obudowie jest 5 miejsc
na napędy 5,25" i 1 na 3,5" na zewnątrz i 3 x3,5" w środku)

Cena 130 pln
Lokalizacja: Warszawa

Kontakt: 0 600 375 385

Pozdrawiam Patryk Antczak