Re: Zlacza BNC

Autor: frezzer (frezzer_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 15:05:51 MET DST

> Musiales dokupic odpowiednie kable/przejsciowke ? Jakie ?

Nie, ten kabel sam w sobie jest przejściówką z jednej strony DSUB a z
drugiej 5xBNC

> Czy sa jakies wymogi odnosnie karty graf. (GF4MXVIVO) ?

Raczej nie, ma radka 9000pro

> Czy konfiguracja obrazu pod windows nie sprawia klopotow ?
> Podobno sa jakies problemy z czestotliwoscia odswiezania.
> Sa ?

To zależy z catalistami to jest tak, że jak poczują, że chodzą na prof.
systemie operacyjnym typu NT,2000,XP
to wszystkie możliwości są wyswietlane. synchronizacja itd. A w 98,me taka
opcja się nie wyświetla. Dotyczy to równiez odśwwieżania w 98, ME sterowanie
tylko sygnałem DDC, a w XP,2000 odznacza sie to i cały wachlarz
rozdzielczości jest dostępny. Więc odpowiedz na pytanie problemu z
odsieżaniem - odpowiadam - nie - ja ich nie mam.

Z GF4 MX440 chyba 64MB pixelview - sprawdzałem przez chwilę ale Detonatory
nie wykazywały, żadnych problemów z współpracą - jak dobrze pamietam.

Pozdr.
frezzer
ICQ 11839328