Re: plyty gl. na chipie 865PE i 875P

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 13:40:48 MET DST

> A koniecznie chcesz na i875P? Chiset i865PE nie wiele sie rozni
> wydajnoscia od niego a plyty sa nawet 150zl tansze.
nie koniecznie - na razie zastanawiam się w co lepiej zainwestować, jednak
najważniejszy jest parametr możliwości/ceny

> A jakie amsz wymagania? Interesuje Cie podkrecanie?
podkręcanie jak najbardziej TAK :) co prawda w przyszłosci ale TAK.
a co do wymagań to tylko te dodatki które zawarłem w pierwszym poscie ...

> Jak plyta Intela to moze D865PERL -L
zastanawiałem sie nad nią :) ale nie wiem czy jest to najlepszy wybór - nie
lepiej innej firmy ?

> IMO lepiej zainteresowac sie i865PE
dzięki jadnak i tak wybór jest dosyć duzy z płyt które obecnie są na rynku
która byś (byście) polecił (li) ???
może jakiś Gigabyte lub MSI ??

bk