Re: Tracer Maybach

Autor: Santana (santana_at_poczta.fm)
Data: Thu 22 May 2003 - 12:02:57 MET DST

Użytkownik "baZyl" <bazylook_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Ten tracer to radiowe czy na podczerwien?
> Logitech moze ma wysokie ceny ale placisz za to co dostajesz i sprzet maja
> naprawde rewelacyjny. Uzywam bezprzewodowki i jesten naprawde zadowolony.
>
> pozdrawiam
> baZyl

Tracer to radiówka. Logitech jest oczywiście super ale ceny nie są wysokie
tylko chore. Chociaż koleś ma dwa zestawy Logitecha około dwuletnie i obydwa
zaczynają fiksować.
Pozdrawiam
P.S. Dzieki za odpowiedź ale: prosiłem o rade użytkowników Tracera i
zaznaczyłem że Logitech odpada. Przeanalizuj pod tym kątem swoją wypowiedź