Re: LAN

Autor: axell (axell126_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 10:54:23 MET DST

> Jesli masz W9x to tak jakby twoj komputer stal u niego na biurku.
> Jesli w2k lub XP to podejrzenie tego, co masz jest nieco trudniejsze, ale
> poradzi sobie.

LOL
Jak się boisz o swoje dane to najlepiej ich nie gromadz. Przecież jak
 mieszka 80m obok ciebie to w każdej chwili podczas waszej nieobecnosci
 moze się włamać i ukraść całego kompa...
Zasłony też szczelnie zasłaniasz jakby podszedł pod okna i zaczal podglądać
?
Tak naprawde to jak pracuje gdzies jakos admin to może juz jest na tyle
 poważny że nie bawi go podglądanie co masz na kompie. Zawsze możesz
sobie jeszcze zainstalować firewalla i nawet w win98 jesteś zabezpieczony
a w każdym razie wychwycisz wszystkie proby połącznia i możesz je odrzucic.

Pozdrawiam
axell