Re: Swiecaca mysz

Autor: Andrzej 'Soulless' Kozakowski (soulless_at_intelcom.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 09:46:05 MET DST

Użytkownik "Benek" <gniot_at_mail.ru> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam male pytanko... dziecko wrocilo wczoraj od kolegi i rozpacza ze
> chce miec myszke swiecaca od spodu na czerwono... Mozna cos takiego
> kupic? Ile kosztuje taka myszka? Moze jakies namiary na producenta i
> typ. Z gory dzieki za info.

Witam.

Mam takiego Logitecha. Swieci czerwonym swiatlem, a gdy sie ruszy mysza,
albo nacisnie przycisk, to jasnosc swiecenia sie znacznie zwieksza.
Jest to mysz optyczna, zaplacilem za nia w sklepie AFAIR jakies 60 zł.
Nie mam juz od niej pudelka, ale od spodu ma oznaczenia:
M/N: M-BJ69
P/N: 830667-0000

Kupilem ja kiedys sobie, gdy szukalem dobrej taniej myszy optycznej,
a o opcji "podswietlania na czerwono z bajerem" nie mialem pojecia :D
I powiem szczerze bardzo sobie ja chwale, uzywam sporo myszy zarowno
do grania w MMORPGi, jak i do zabawy grafika i nie zawiodla mnie ani razu.
Reka sie przy niej tez nie meczy, wiec szczerze polecam.

Andrzej 'Soulless' Kozakowski

--
     /|     /|
sls_/ | ___/ | ___/| _____/|________________death is only the beginning...