Ploter i drukara wariują

Autor: Marcin Nowak (a.m.nowak1_at_gazeta.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 09:26:48 MET DST

Witam serdecznie.
Zwracam się do Was o pomoc w może głupiej sprawie.
Jakiś miesiąc temu w biurze ploter jak i drukarka HP zwariowały. Objawy są
nastepujące.
Po wrzuceniu rysunku do wyplotu ploter przyjmuje plik do pamięci a następnie
przestaje reagować. Niekiedy trzeba wrzucać plik trzy lub więcej razy by
wyplotował. dotyczy to wszystkich użytkowników.
To samo dotyczy drukarki. Formatowałem już dysk sprawdzałem programem
wirusowym, był gość z serwisu sprawdził i stwierdził, że urządzenia są OK.
Co dziwne ploter nie plotuje, a za 10 minut mu się odmieni i ten sam plik
można bez problemu wyplotować. Jakiś czas podziała a np. następnego dnia
znowu się zepsuje.
Pomóżcie bo idzie zwariować trzeba wyplotować projekt a człowiek się męczy
pół dnia
HELP