Re: MSI K7T266 co sie moglo stac ???

Autor: Rafał (rafi127_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 08:48:42 MET DST

Miałem ten sam proble i sobie poradzilem.
Obok procesora znajdziesz zwoke do umozliwienia wlaczania kompa klawiatura.
Jesli wylacvzysz ta mozliwosc wszystko bedzie ok. W instrucjio jest napisane
ze zasilacz w stanie czuwania musi podaawac 750mA a Ty masz zapewne slaby
zasilacz - tak jak w moim przypadku. Pozycja Disable i wszytsko OK

Daj znac cczy pomoglo.

Pozdrawiam.

Użytkownik <dan.21_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie
>
> Mam wielki problem . Kupilem plyte MSI z procesorem 1Ghz . No i pamiec 256
> MB 2700 oraz GeForce 2 Ti . Wszystko podlaczeylem i wystartowla jednak na
> monitorze ciemno . Ale jak odlaczylem diody dysku twardego wyjalem i
> wlazylem grafe i ram . Odpalila sie i dziala spoko az do dzisiaj .
Chcialem