unknown flash type

Autor: Darek (dariuszbala_at_nospam.wp.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 02:45:24 MET DST

witam

na jednym z kilkunastu kompow ecs k7vza 3.0 mam taki kompunikat

unknown flash type
pojawia sie on po ramce z danymi o procesorze, pamieci ,dyskach

( coby doprecyzowac - po wlaczeniu kompa mam:
1 ekran - grafika
2 ekran - wykrywa i testuje procek, ram, dyski
3 ekran - w/w ramka)

cos sie dzieje z kompem: dziala mulowato, zawiesza sie przy wychodzeniu z
win98 - blad ochrony

nie moge wgrac innego biosu bo tez ten sam komunikat: unknown flash type

co to moze byc i co z tym zrobic?

jestem wlasnie w trakcie zmiany biosu na innych ale tego nie moge ruszyc!!!
prosze bez uwag - ze cos spieprzylem przy aktualizacji biosu na tym kompie
bo to juz bylo wczesniej ... tylko nigdy nie chcialo mi sie za to zabrac -
myslalem ze upgrade pomoze

pozdrawiam
darek