Re: radeon 9100 i falowanie na ekranie

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 01:28:59 MET DST

W wiadomości: 74eb.00000b71.3ecb21c3_at_newsgate.onet.pl ,
użytkownik "Użytkownik" <rafal_kubiak_at_poczta.onet.pl> wyrzeźbił:

> Hello
> udalo mi sie wymienic radeona z 64bitowe na 128 shapphire (takiego
> jak na banchmark.pl). Problem jednak w tym, ze na ekranie zarowno pod
> windowsem, jak i linuksem mam "falowanie", przez ekran jakby plynely
> fale, to nie jest tak, ze ekran skacze tylko jakby w tle. Na chwile
> zniknie i dalej znowu. Co to moze byc? na poprzedniej karcie tego w
> ogole nie bylo. ustawienia 800x600, 85hz odswiezanie, monitor samsung
> 510s. Do tej pory monitor spisywal sie bez zarzutu. wielkie dzieki za
> pomoc
> [...]

Sprobuj podlaczyc monitor na DVI z przejściówką do VGA. Jest duza szansa ze
problem ustapi. Mozesz tez zmniejszyc odswiezanie do 72, (mimo ze wydaje
sei ze powinno byc na odwrot) czasami tez pomaga. Mozesz tez poprobowac ze
zmiana ustawien synchronizacji w sterach ....

--
Pozdrawiam Tomek