Re: ATI Rage Pro Turbo -sterowniki do Win2000

Autor: kris_papa (kris_papa_at_hotmail.com)
Data: Thu 22 May 2003 - 00:19:55 MET DST

Dzieki
.... ale nic z tego.

Moze jestem za cienki w uszach i robie cos zle, ale:

nie chodzi i tyle. Wedlug ich (ATI) opisu sterowniki te powinny podejsc do
Turbo tez, ale nie podchodza.

Te, do ktorych podales mi link nie chca sie odpalic, program instalacyjny
krzyczy, ze inna karta jest w systemie i przerywa instalacje.
Natomiast nie mam pojecia co miales na mysli mowiac ze byc moze wystarczy
podmienic plik (atirage.sys) w systemie. Nie moge go podmienic bo windows na
to nie pozwala.

Chyba po prostu dam sobie spokoj i wrzuce mu stara 98.

Dzieki

Pozdrawiam