LAN

Autor: \(...\) (MichalMC_at_op.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 22:30:01 MET DST

mam pytanie co sadzicie o lan-ie przez antene; woglole droga radiowa...
dla mnie jest to dobre polaczenie sie z kumplem i sposob na stalke bo kablem
by wynioslo mnie jakies 100 zl moze mniej ale musial bym przekopac jakies 80
m (przez moj ogrod + jego) no i na glebokosci co najmniej 50 cm zeby nie
zamarzl w zimie i to jeszcze nie mam pewnosci....
poza tym w ten sposob mam 125 kbps/s z internetem i 10 mb/s miedzy naszymi
kompami to chyba wystarczajace powody zeby zainwestowac te 400 zl i 50 na
miecha dla takich kozysci....
chcialbym wiedziezc jakie jest wasze zdanie na ten temat czy takie
rozwiazania sie sprawdzaja, jak to jest w czasie burzy (czy sa zaklucenia?)
no i sprawa dostepu on ma chyba debiana a ja narazie jeszcze winde czy
istnieja realne sposoby zabezpieczenia mojego kompa przed jego "oczami"
zakladajac ze on jest po informatyce i pracuje jako admin gdzies tam....
czy wystarczy ze wylacze dostep do dyskow nie bedzie mogl ogladac ich
zawartosci?
macie jeszcze jakies stronki o takich rozwiazaniach? czekam na wasze
wypowiedzi zwlaszcza osob ktore to stosuja....