Re: padł kontroler... SUKCES

Autor: Robert \(por Borewicz\) (robert_oswiecim_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 23:06:10 MET DST

> Ale numer w biosie stacja B była wyłączona, po włączeniu pojawił się napęd
> ale na razie nieaktywny.
> Teraz jeszcze parę zmian taśmy i zasilania i moę coś z tego będzie, a tak
na
> marginesie to z której strony na wejściu FDD jest 5V a z której 12V.
>
> Pozdr

No i sukces (co prawda za 35 zł ale zawsze).

W biosie w dwóch miejscach trzeba było włączyć stację,
kilka sposobów podłączenia stacji,
nowy napęd FDD za 35 zł
i SUKCES.

stację sprawdziłem co prawda w innym komputerze i była dobra, ale pewnie
całkiem zdrowa nie była (pewnie numer z odwrotnym podłączeniem zasilania też
jej nie pomógł).
Tak, że przyniosłem inną całkiem sprawną i ruszyła.
Więc trzeba było zakupić nową i wszystko gra.

Dzięki za zainteresowanie
Pozdrawiam
Robert M.