Re: California Access - warto kupić takiego laptopa ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 20:40:06 MET DST

On 21 May 2003 19:02:49 +0200, daoc_at_poczta.onet.pl wrote:

[...]

> mam zamiar kupic niedrogiego ale nowego laptopika (do 5,5 tys) i natknąłem się
> na coś o nazwie California Access...
> Jest to bardzo tanie, ale nigdy wcześniej nie słyszałem o komputerach tej
> firmy. Czy ktoś może powiedzieć na ich temat coś więcej? Czy warto to kupić czy
> lepiej troszkę dołożyć i kupić np. Toshibę ?

Za nic nie daj się wpuścić w ten kanał zwany CA.
Bateria padnie Ci po kilku miesiącach - gwarancja tylko na 3 mies.
Obudowa zacznie pękać po ok. pół roku - przy zawiasach (nie objęte
gwarancją!!!) Wkrótce matryca będzie się wyginać przy
otwieraniu/zamykaniu i też padnie. Poza tym wszelkie atrakcje: padające
płyty główne, CD-ROM, porty IrDA... dosłownie wszystko. Osobiste
doświadczenia z 5-cioma sztukami + opinie znajomych. DNO!!!

Toshiba to najlepszy stosunek cena/jakość. Powodzenia...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!