Re: Nec LCD i ati9000 :-/

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 19:29:08 MET DST

Użytkownik "dymek" <dymek_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości

[...] Cosik malo ostry
> obraz jest, probowalismy ustawiac wszystko co sie tyczy wyswietlania,
troche
> poprawilismy obraz ale przy malych czcionkach nie jest najlepszy efekt.

Hmm, ja mam też Neca, tylko że 15' i obraz jest jak żyleta. Z tym, że karty
nie mam no name. To ważne-podam przykład. Przed kupnem obecnego monitora
oczywiście kazałem sobie go podłączyć i zacząłem testy. Monitor był
podłączny do dwóch kart, bo ta pierwsza (właśnie jakiś Gf2) dawała efekt
mory. Na drugiej kacie-efektu brak. W porównaniu do CRT obraz na LCD
powinien być ostry.
PS. Spróbuj zmienić wygladzanie czcionki na Clear type.

--
Pozdrawiam
ArturN