[chyba NTG] Drivery do karty TV

Autor: kpawel (USUN.kpawel_at_kr.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 18:27:50 MET DST

Witam,
1.
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, gdzie znajdę jakieś normalne sterowniki
do karty PixelView PlayTV Pro PV-BT878P+ w/FM rev. 9d, bo te standardowe
to działają tylko z tym standardowym programem, który zresztą sam w
sobie jest do dupy. Chciałem nagrywać z TV ale kazdy program który
dorwałem (oprócz tych co mają swoje drivery: np. BorgTV i standardowego
PixelView Station) nie znalazł żadnego programu !!!

2.
(też odnośnie karty TV)
Czy ktoś wie dlaczego Menadżer urządzeń pokazuje, że "Audio Capture" nie
ma zainsalowanych sterowników ??? Co bym nie instalował to wszystko jest
OK, działa, tylko tam jest napisane, że "Brak zainstalowanych
sterowników do tego urządzenia).

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >