Re: Średnio co 4 miesiące pada mi dysk ;(

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 17:24:19 MET DST

> Nie, nie, nie. Nie wszyscy podkręcają. Ja też kiedyś kręciłem. Jak
napalony.
> Ale przeszło mi. Wykończyłem 4 nowiutkie dyski, straciłem łącznie
ponad 100
> GB niepowtarzalnych danych i dałem sobie spokój. Teraz pracuję na
> nominalnych ustawieniach. Athlon 1800+ wystarcza mi do większości
> zastosowań. Czasami wolę zaczekać, niż kupować nowy dysk i pić piwo
za
> wieczny odpoczynek tego wykończonego.

Mam dysk, który po kilku miesiącach pracy na magistrali PCI 37,5 MHz
zaczął fiksować (błędy, bad sektory itp.). Włożyłem go do komputera ze
standardową magistralą 33,3 usunąłem partycje, sformatowałem. Po
wielogodzinnym katowaniu scandiskiem nie wykazał żadnych błędów. Mam
wrażenie, że błędy powstawały raczej w transferze danych niż fizycznie
na dysku. Trochę boję się na razie go włoży na stałe do kompa, jeszcze
go potestuję.
Józef