Re: Pytanie do speców P4 jaka konfiguracja zestaw

Autor: Adam Plastik (howard2_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 17:02:24 MET DST

Dzieki za szybką reakcje :-).Całą reszte klamorów juz mam chodzi własnie
tylko o hdd,proc.,plyte i pamięci.A te pare złotych zawsze moge jeszcze
wykombinowac.Tylko jak to jest z tym P4 3.06 w ofercie CEI ( INTEL P4
3,06GHz nortwood 512Kb BOX 533 2059 zł) jest taki ale pisze ze 533Mhz to
jest jeszcze 400mhz ?to chyba ten 533 szybszy ? tak mysle. Przy okazji gdzie
na Śląsku oge sie zaopatrzyc w te wszystkie częsci najchętniej w jednym
sklepie cobym nie musiał zwiedzić całego województwa w poszukiwaniu :-).A
teraz tak mysle jeszcze o grafice mam obecnie Gainwarda 3Ti, i na jaką ew.
moze zmienic GF4ti a moze GF FX ?,oczywiscie tylko z Nvidii zaden ATI. Nie
zybym tam cos miał do AMD czy ATI,te firmy mam juz sprawdzone wiem ze
produkują doskonały sprzęt i nie mam zamiaru inwestowac w nic innego :-) to
tak jak z moim moto Honda w garazu juz trzecia i nie zmienie na inny :-))).
Pozdrawiam serdecznie i dziekuje
Adam