sterowniki dzwieku do AC97 - pilne

Autor: forix (forix_at_wp.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 16:39:27 MET DST

Czesc
Jestem na kompie (win98) ktory nie ma zainstalowanego dzwieku, ma
zintegrowany dzwiekna plycie ale nic we wlasciwosciach z dzwiekiem nie
znalazlem zainstalowanego.
Nie mam pod reka sterownikow z plyty glownej czy moze ktos podrzucic mi
sterowniki do AC97 , chyba powinny dac sie zainstalowac na moim kompie.
Gdy wybralem szukanie nowego sprzetu komputer nie wykryl zadnego u rzadzenia
nie wiem czy w ten sposob cos zrobie ale tylko to mi do glowy przychodzi..
Mam nadzieje ze sterowniki nie sa zaduze jesli chodzi o skrzynke pocztowa.
Pozdrawiam