Re: Teac <---> Liteon

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 15:55:33 MET DST

Użytkownik "SMi" napisał:

> Słyszałem opinię, że Liteon to to samo
> co Teac .... Czy to prawda ?

Nieprawda. Liteon to Liteon. A Teac nie produkuje już nagrywarek, tylko
kupuje je od firmy Asus. Faktem jest, że Asus też robi znakomite napędy, ale
nie aż tak doskonałe jak ostatni "oryginalny" Teac W540E.

Niedawno borykałem się z podobnym dylematem: co kupić - Teac'a czy Lite-Ona.
Ze względu na wielką falę pozytywnych opinii i testów wybrałem Lite-Ona
LTR52246S. Na razie zbytnio nie narzekam - bo Lite-On podobno jako jedyna
firma nie podpisała paktu antypirackiego, dzięki czemu moja nagrywarka bez
najmniejszych problemów czyta wszystkie płyty zabezpieczone systemem
Key2Audio 3.0 (większość tego nie potrafi). Niestety napęd jest paskudny jak
cholera - oszpecił mi cały komputer (ale to szczegół). No i wpienia mnie, że
zarówno przy wkładaniu, jak i wyjmowaniu płyty z napędu blokuje się na
chwilę cały komputer.

Najważniejsza rzecz, z której jestem bardzo zadowolony - system
MountRainer - działa po prostu znakomicie.

Pozdrawiam,
Sniper