Re: monitor...

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 21 May 2003 - 15:06:10 MET DST

> No wlasnie marki ani modelu z niego wyczytac za bardzo nie mozna... A co
do
> wieku.. to ja wiem.. pewnie ponad 6 lat... jak nie wiecej ;-)

hm.. 6 lat to nie powinno jeszcze być TO.. ale jeśli ma więcej to może już
być TO.. co mianowicie? :) mianowicie elektrolity w układzie trafo.. po
prostu po paru latach wysychaja - ale raczej po 9, 10 niż po 6 - objaw jest
początkowo taki że monit (tudzież TV) dziwnie się zaczyna zachowywać.. np.
sam się potrafi wyłączyć.. po pewnym czasie nie włącza się już w ogóle..

miałem coś takiego u rodziców w 9 letnim TV Samsung.. elektrolity
kosztowały łącznie 5 zeta :)

ale wiesz.. to tylko jest jakiś tam pomysł.. może to być coś zupełnie
innego - tym bardziej że wiek nie wskazuje jeszce na możliwość tej akurat
usterki

PZDR
Shaman