Re: Komp nowy a jednak nie działa...

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Wed 21 May 2003 - 12:53:24 MET DST

"ReD" <redice_at_xxxxxxxxxxxxxxxxx.o2.pl> wrote...

> To cały RAM jaki znajduje się w tym kompie - nowy DDR.
> Teoretycznie płyta ustawiona w trybie AUTO - sama wykrywa sobie
szybkość tej pamięci...

Przepraszam, tak tylko przy okazji pytałem, aczkolwiek polecam sprawdzić
instalując inny system... dla takiej ilości pamięci to wręcz konieczne
wydaje się zainstalowanie innego systemu.
A tak z czystej ciekawości dlaczego kupiłeś tylko 128MB? Nie lepiej było
kupić 256 kosztem trochę słabszego procesora?

Luc