Re: Zabezpieczenie kompa przed burza i elektrownia

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 21 May 2003 - 12:19:07 MET DST

> A ja mam swoje zdanie że nie ma 100% zabezpieczeń.
>
> Przecież wszystko jest możliwe (każdy interpretuje po swojemu)

a co gdyby napięciem z sieci zasilać generator który daje napięcie
zasilające kompa? :) a na kabelek netowy zbudować jakieś sprytne urządzonko
izolujące galwanicznie końcówkę? na jakichś transoptorach cy cóś :)

wiem wiem.. przy tzw. pierunie szlag by pewnie trafił ów generator i owe
sprytne urządzonko - no ale topic traktuje o tym co zrobić żeby komp
przetrwał :)

PZDR
Shaman