Komp nowy a jednak nie działa...

Autor: ReD (redice_at_xxxxxxxxxxxxxxxxx.o2.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 12:21:42 MET DST

Kupiłem płytkę Asrock K7VT2, Athlona 1.7, RAMik 128 i dysk Samsunga.

Wtykam instalkę, a tu jak zaczyna się XP w interfejsie graficznym instalować
(39min do końca) pojawia się niebieski ekran błędu. Nie mogę zainstalować
systemu. Wcześniej dało się nawet dojść do momentu wpisywania klucza ale
teraz nawet tam nei dochodzi. Zawsze ekran błędu, pisze coś o braku
certyfikatu Xp dla sterowników na płycie XP...

Wie ktoś czego tak jest? Który to podzespół może to powodować?

ReD