Re: monitor...

Autor: Piotr Olszewski (olshaq_at_no-spam.o2.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 12:08:55 MET DST

W artykule news:bafig1$h7v$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Roger <mrroger_at_poczta.onet.pl> napisał(a):
> Piotr Olszewski poslugujacym sie adresem <olshaq_at_no-spam.o2.pl>

> A dokładniewj jakie objawy? Może miga kontraolka zasilania? I słychać
> cykanie w środku?
> Spróbuj odłączyć do od komputera (od VGA) i włącz zobacz co sie
> pojawi.

Kontrolka zasilania pali sie normalnie. Jak odlacze od vga i podlacze
spowrotem to jest cykniecie... Jak wlacze odmagnesowanie, to tez cyknie
tylko.. Czyli jakby wszystko chodzilo, oprocz wyswietlania obrazu...

--
Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia...
http://walbrzych.org