Re: Zasilacz: wybuchl kondensator - kto pomoze?

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 11:35:13 MET DST

Użytkownik "Pafnucy" <c-b_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze jedno. Na grupie pl.misc.elektronika był kiedyś długi
> wątek poświęcony tym zasilaczom;-) Warto zajrzeć i uświadomić
> sobie czym się ryzykuje używając tego zasilacza. Link poniżej,
> trzeba go niestety posklejać:

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.misc.elektronika&aid=216

A pfuj. Wspaniały Xnews lamie linki a "wyklinany" Outlook Express
po patchach nie :D Niezle. Link nie wymagajacy sklejania ponizej:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.misc.elektronika&aid=21688023

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.