Re: Lexmark X75 - uzywal ktos?

Autor: Dumston (dumston_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 08:01:17 MET DST

Dnia 2003-05-20 16:25, Użytkownik Szymon Marjanski napisał:
> Co to za smok? Skanuje, drukuje... W MediaMarkcie za 499zl.
> To jest odpowiednik jakiej drukarki z linii Lexmarka? Jakiejs
> najtanszej?
>
> Szymon
mam od ok. tygodnia, wydruki tekstu cz/b i kolor bdb, skaner CIS trochę
ciemny ale jakość ok, zdjęcia można rozjaśnić programowo, foto jeszcze
nie drukowałem. Napełnianie oryginalne 160 PLN szt., napełniacze 60 PLN
na trzy razy.
Ogólnie na razie jestem bardzo zadowolony, trzeba tylko uważać bo przy
komunikatach głosowych drukowania można się przestraszyć, wyłączyłem je
zaraz po tym jak moja narzeczona stłukła pamiątkę z nad morza:))

--
Pozdrawiam, dumston_at_poczta.onet.pl
www.paula.neostrada.pl/wojtek/