Re: Ciekawy problem (chyba) sprzetowy

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 07:04:19 MET DST

05.2003.usenet_at_marsjanin.tk naskrobal(a):

> Strzelam i to niepewnie: Slot PCI, do którego wkładałeś kartę, dzieli
> przerwanie IRQ z jakimś innym urządzeniem, i to się nie podoba
> kompikowi...?

1. Do tej pory (kilkanaście miesięcy) było idealnie- aż coś pękło...
(Nic nie było dokładane do kompa, nawet RAMu ma tyle, co na początku).
2. Sieć Microsoft Networks (na TCP/IP jak i na NetBEUI) chodzi bez problemów
na karcie PCI, tylko Novell się wypina. Na ISA działa :-(

Ja myślałem o bus-masteringu, ale nie doczytałem w biosie gdzie wyłączyć...

--
Pozdrawiam,   Donik
"All you need is love" (The Beatles)