Każdy jest najmądrzejszy :))))))

Autor: Piotr (piotr_spiewakskasuj_at_skasujop.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 03:21:58 MET DST

> Jezeli chodzi o SAMSUNGa... to robia chyba tylko dobre monitory. HDD i CD
> unikac jak ognia.

Czy z tymi HDD to nie jest tak, że nikt od 2 lat nie sprawdza jakie sa
teraz tylko wszyscy powtarzają sobie starą historię, sam mam już trochę
lat kontaktu z komputerami i pamiętam ,że po każdej wpadce dowolnej
firmy wszyscy mówili, że robi badziewie aż do czasu kiedy jakiś dysk
wyskoczył na top i nagle wszyscy zmieniali zdanie a że do tego czasu po
wpadce firma wypuściła już dziesięc nowych modeli o tym nikt nie
wiedział bo firma była "be" i nie kupowało się nic jej produkcji
W długiej historii na topie i dnie w ocenach był :
Maxtor
WD
Seagate
Samsung
IBM
Fujitsu - czyż nie mieli wpadki z degradacją laminatu ? ale na topie
chyba nie byli :)

Pracowałem 6 lat jako informatyk w duzym banku równolegle dbałem o
sprzet w dużej firmie ubezpieczeniowej oraz mam wielu znajomych z branzy
z komputerami i Ani raz nie spotkałem sie z awarią dysku w komputerze,
który był użytkowany sensownie jak przewidział producent, za to kilka
awarii dysków miało miejsce w komputerach, w których notorycznie były
odłączane, wyjmowane, w kieszeniach i noszone co dzień do pracy,
zabierane do znajomych po pare giga filmów, w komputerach przestawianych
podczas pracy itp.
A ich producent był całkowicie bez znaczenia ...